Zorg dat je dezelfde woorden en taal als je klant gebruikt | Pinterest Podcast

Bewaar voor later

Socially Sanne Podcast

#51 – Verstaat jouw klant je wel?

Wat we nog wel eens over het hoofd willen zien bij het maken van content, of dit nou een blog post is, video of social media update, is dat we niet goed genoeg de taal van onze ideale klant spreken. Wat hierbij vaak mis gaat en hoe je het op kunt lossen hoor je in deze aflevering van de Socially Sanne Podcast.

Klik hier om de blogvariant van deze aflevering te lezen

LUISTER VIA SPOTIFY

Luister de aflevering via Spotify

LUISTER VIA APPLE PODCASTS

TUNE IN: ITUNES  |  SPOTIFY  |  GOOGLE PODCAST  |  ANCHOR

Vorige afleveringen

58 – Pinterest voor beginners

Socially Sanne Podcast#58 - Pinterest voor beginnersWat is Pinterest? Waar moet je beginnen? Wat betekenen al die termen toch? Allerlei vragen waar je ongetwijfeld tegenaan loopt als je met Pinterest marketing wilt gaan starten. In deze aflevering leg ik je de...

57 – Zo creëer ik veel meer focus in mijn bedrijf

Socially Sanne Podcast#57 - Zo creëer ik veel meer focus in mijn bedrijfSinds een jaar werk ik met gerichte Focus-periodes. Zo'n periode duurt ongeveer 3 maanden. Tijdens zo'n periode focus ik me volledig op 1 onderwerp waarop ik mijzelf of mijn business next level...

51 - Socially Sanne podcast - Sanne Raaimakers

Bewaar voor later